joi, 18 noiembrie 2010

somn de noapte incantat. seminte.

sursa imagine
.
pentru ca semintele sa intre bine in pamant, pamantul trebuie mai intai sa adoarma.

asa ca eu vin cu sapa si cant, facand rani in pamantul cald, rani in care pun mai apoi semintele.

pentru ca semintele sa creasca, trebuie sa doarma si ele, in pamantul trezit.

asa ca acum cant fiecarei seminte pentru ca pamantul sa o poata imbratisa si legana cu marginile calde ale ranilor sale.

iar cand, in cele din urma, adorm si eu pe pamantul fermecat, deasupra semintelor incantate, ele incep sa creasca.

ceva ma gadila in somn, ma ameteste putin, dar imi e bine si dorm in continuare.

cand ma trezesc ma gasesc pe ramurile de sus si privesc cerul de foarte aproape.

in maini si in buzunare mai am inca seminte pe care n-am apucat sa le plantez in pamant.

asa ca le inghit aproape pe toate si ma las leganata de ramuri si incantata de vant, pentru ca ele sa incolteasca in fiinta mea, iar eu sa cresc din ce in ce mai sus si mai departe, ajungand sa vad cerul din ce in ce mai de aproape.

si am pastrat o ultima samanta pe care vreau sa o plantez in cer.

.
scrisa la prima (re)intalnire a povestitorilor de la cursul Monicai Brandusescu. multumesc, Monica, pentru seminte! povestea iti este dedicata!

4 comentarii:

Denisa spunea...

Superba..ca o reverie diurna. Si cred ca din samanta plantata in cer se va naste un copac care va imprastia pe pamant exact aceleasi seminte pe care le-ai tinut in mainile tale calde. O poveste perfecta!

ajnanina spunea...

multumesc, Denisa, de tovarasie prin pamantul cu povesti... si de frumoasele si bunele tale cuvinte...

abia astept sa citesc si povestea ta, sa ma bucur din nou de frumusetea cresterii si de bucuria implinirii dorintei!

si sa toarcem dorinte noi pe firul apei :)

Mikka spunea...

Si fie ca una din seminte sa creasca, sa se raspandeasca prin ramuri in sus, in flori, risipind darul peste munti si campii si ape, daruind lumii padure intreaga. Padure de iubire...

ajnanina spunea...

si fie dupa cum ai zis...! :))
cand voi ajunge in cer, o sa fie padurea de stele mai stralucitoare ca oricand.
si o sa ploua cu stele, sa se indeplineasca toate dorintele.
pana jos, vor ajunge sub forma de ploaie sanatoasa, atata cat poate pamantul duce :)