vineri, 7 noiembrie 2008

ce ai face daca ai avea un diamant ca acesta?

am primit intrebarea, eu si cei din jurul meu si l-am trecut pe rand, din mama in mana. l-am privit, l-am admirat, ne-am gandit si am visat.
ceilalti l-ar fi vandut pe multi, foarte multi bani, din care si-ar fi indeplinit toate visurile si visele: case, calatorii, cabinete si sanatorii, o viata fericita pentru ei, pentru familii, pentru copiii saraci si cu probleme cu care lucreaza. eu...
ceea ce a fost evident ca intr-un diamant (chiar din sticla) se ascund foarte multe povesti. imaginea, si uneori doar numele lui incalzeste imaginatia si faciliteaza accesul la resurse. cu un diamant in palma, fiecare se simte pentru o clipa mai bogat, mai puternic, mai increzator. isi exprima dorintele, nevoile intr-un mod care e cu un pas mai aproape de realizare decat daca ar fi fost intrebat pur si simplu ,,si tu ce iti doresti?"

2 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte frumoase fotografiile. De exceptie. Sincer.

ajnanina spunea...

ooo, ma lauzi si imi e rusine pentru ca nu am pus sursa imaginilor... din pagina asta doar focul imi apartine... restul sunt... imprumutate...