marți, 27 aprilie 2010

falsul inlaturat si inlaturarea blocajului scriitorului

sursa imagine
de azi inainte ar trebui sa devin din nou capabila sa vad povestile rotindu-mi-se pe deasupra capului... cu patru luni inainte ma inscrisesem la un concurs organizat de o editura. cu intentia, fireste, de a-l castiga... :) doar ca, din momentul inscrierii imaginatia mi-a secat... povestea pe care o trimisesem nu era una proaspata, ci un autoplagiat, o poveste inceputa cu multi ani inainte si neterminata. nu l-am castigat, si acum imi astept inspiratia inapoi. scapata de grija de a pune o poveste intr-o forma impusa, sper ca povestile sa vina din nou liber spre mine...

si pe acesta cale le anunt ca am redeschis casuta lor, m-am redeschis pentru ele...

5 comentarii:

Mikka spunea...

Fffffff! Am suflat. Or sa vinaaaaa!
Colibri?
Azi am vazut de aproape de tot o ciocanitoare. Cu albastru inchis, superba. Umbla in tufele de trandafiri. Vezi ca asta vine cu povestile padurii...

Mag Dalen spunea...

sunt foarte curioasa sa citesc povestea castigatoare... :)
am toate argumentele, impanate cu furiile de rigoare, ca in acest timp si in acest spatiu, accesul la "victorie" este conditionat de penibil.
nu mai lasa pe altii sa-ti evalueze creatia, ci gaseste singura, sau alaturi de un/o prieten/a, formula magica pentru ca toate povestile tale frumoase sa prinda trup de carte.
inspiratia este ok, nu asta e problema...

ajnanina spunea...

Mikka din cele patru vanturi... :))
da, le simt venind...

ma bucur si eu de mierle si mierloi cu voci simpatice si de ciori cu profil intelept... si de alte pe care nu le mai stiu dupa nume...

deocamdata la cate-un pom distanta, dar cat de curand, probabil, imi vor trece pe deasupra capului :))

ajnanina spunea...

Magule, dragule,
iti inteleg furiile si argumente sunt multe.
nu ma consider nedreptatita; am primit doar confirmarea ca partea de copil din mine are inca probleme cu temele impuse, conditiile si termenele (care credeam ca m-ar stimula)

pana la urma am sa le scot eu la soare, in varianta cea mai potrivita... asta de acu ar fi fost buna pentru lenea mea :)

Leo spunea...

Sunt gata de povesti, cand vin, sa le prinzi si sa ni le dai la desert ! :)