joi, 19 martie 2009

invitatie la workshp-ul de scris povesti


dragi prieteni, sageata asta indica doua etichete pe care sa dati click.
DE CE? asa, ca sa vedeti unde va invit.
sa va invit la ce?
pai, sa ma vedeti pe mine, bineinteles.
la workshop-ul de scris povesti.
conform bunului principiu, usor adaptat ca ,,cine stie face, cine crede ca stie ii invata pe altii", peste o saptamana voi tine un mini-vorkshop despre utilitatea si secretele scrierii povestilor, in cadrul festivalului BODY MIND SPIRIT.
tot festivalul e grozav, iar eu voi fi cireasa de pe tort. adica workshop-ul meu e ultimul, duminica, ora 17 sala 1. de la Sala Palatului. cred ca sunteti de acord ca nici nu se putea incheiere mai potrivita :))
intrarea e gratuita, va astept cu drag...
iar peste inca o saptamana, in 4-5 aprilie, cu cei care vor sa aprofundeze asta, vom scrie impreuna povesti... dar asta e secret deocamdata, detalii doar prin click pe patratelul cu creoianele colorate...

25 de comentarii:

Ioan spunea...

Salut Jane,

Te felicit pentru curaj si commitment!!!!

Esti creativa,jucausa, puternica si voioasa. Mai stii sa scrii si povesti.

TE mai joci?

ajnanina spunea...

Ioane, multumesc de incurajari.
Cred (nu, sunt convinsa)ca dupa ce voi vorbi despre asta, voi scrie cu adevarat povesti.
Si niste re-editari meseriase la propira-mi istorie personala.

Si da, ma joc, oricand, indiferent de contextul serios, pe care il respect printr-un joc ecologic :))

Ioan spunea...

daca te mai joci, mai am o cerere la Dumneata:

1. pune link catre povestea asta DIRECT pe toate blogurile tale.
2. Pune un link de genul, intreaba-ma despre workshopul meu de povesti.

poti sa spui:

da
nu
poti sa vi cu o contraoferta...

Ce zici?

:)))))

TE mai joci?

ajnanina spunea...

:)
da

Ioan spunea...

Let's ride!!!

Bravo! Felicitari din inima.

ajnanina spunea...

Multumesc, Ioane, in toate povestile exista aliati care-l insotesc pe erou in drumul sau... pana la finalul fericit al povestii :)

Anonim spunea...

Felicitări... Sigur ai ce să îi înveţi pe alţii, vorbesc foarte serios...

ajnanina spunea...

Cristian, multumesc...
si ma bucur ca vorbesti serios :))

Anca Petrescu spunea...

Grozav! Poate ne vedem la festival!

ajnanina spunea...

Anca, te astept cu drag!

gabi spunea...

Si eu te felicit sincer !
Imi place ca ai timp pentru sufletul tau si ca ai disponibilitatea de a invata si pe ceilalti sa fie creativi.
Bafta !
Poate discutam mai pe larg atunci cand ne vedem ;)

ajnanina spunea...

Gabi, multumesc!
da, vom povesti printre copaci :)

ajnanina spunea...

Mugur...
povestea ta e atat de frumos scrisa... :)
vino sa ne bucuram impreuna cu toata lumea...

Mikka spunea...

Yo vin la festival.
Pana atunci e cam mult, mi-am ros deja juma' de cutie de creioane. Ala albastru, preferatul meu, e cel mai dulce... Aproape ca l-am dat gata.

O sa avem si povesti cu inghetata de capsuni, frisca si un strop de ciocolata buna-buna?

Ca pe cireasa n-o papam, ea o sa stea cuminte pe tortul asta de dragoste si o sa ne spuna povesti... :) :)

ajnanina spunea...

Mikka draga
o sa am grija sa fie de toate culorile :)
ai dreptate, povestile cu dulciuri sunt cele mai bune :)

Leo spunea...

Ajnanina, tot respectul pentru ceea ce faci ! Tare mi-as dori sa vin si eu la festival...Intr-o perioada a vietii mele, cand aveam mai mult contact cu piticii, chiar mi-ar fi prins foarte bine !

ajnanina spunea...

multumesc, Leo :)
am sa-ti trimit o bucatica :)

Kami spunea...

Ok se pare ca Mugur avea dreptate! Workshopul este Duminica :)
Nu promit nimic pentru ca nu vreau sa se intample ca data trecuta dar voi face tot ce pot pentru a fi acolo. Abia astept!

Gheorghe spunea...

Si daca sunt prea departe de Bucuresti, cum pot afla mai multe despre acest subiect?

ajnanina spunea...

dupa workshop, voi pune pe blog o parte din materiale, precum si o lista de resurse in acest sens :)

Leo spunea...

Da-da-da-daaa... Sa vada si amaratii de noi, care, pentru ca nu s-a inventat teleportarea, nu vor avea privilegiul de a asista la workshop ! Sar'naaa !... :P

ajnanina spunea...

Leule, nu amaratii de voi, minunatii de voi :)

Ioan spunea...

just checking... ;-)

ajnanina spunea...

Ioan
urmele tale, drumurile tale prin povesti, sunt pretioase :)

Leo spunea...

Felicitari pentru reusita workshop-ului ! :)