marți, 31 martie 2009

privind prin ochii invingatorului


in ,,Neverending story", Bastian il insoteste pe Atreyu pas cu pas, fila cu fila, pana la identificare.
la inceput e greu, nu inteleage ca el e eroul, ca misiunea lui e sa salveze Fantazia. e fascinat de personajele Fantaziei, fara sa-si dea seama ca doar atingerea realitatii fixeaza si stabilizeaza transformarile.
doar in momentul in care intram in pielea personajului si preluam controlul actiunilor salvam si Fantazia, si Realitatea. atunci, ce le doua lumi devin una. dupa aceea, te poti retrage in oricare dintre ele, pentru cat timp doresti... pana la urmatoarea calatorie eroica...

10 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

În viaţă suntem atât eroii, cât şi personajele secundare care trec în fugă pe scenă. Poate că uneori avem nevoie şi de sufleur, numai că - de multe ori - nu îl auzim...

ajnanina spunea...

Cristian
adevaratul sufleur e greu de auzit, pentru ca il acopera o mie de voci interioare si exterioare care spun fiecare altceva...
ca la un moment dat iti vine sa le zici: ,,afara cu voi, e povestea mea"

ajnanina spunea...

Mugur
pentur unii viata e o lupta, pentru altii e un joc, pentru altii e un vis... depinde cat de solida si de armonioasa e tesatura povestii fiecaruia :)

Mikka spunea...

Acum un minut am pasit in casa, am deschis PC-ul si am intrat direct in gradina ta. Dintre stele, mesajul clar si capital primit astazi, cu o voce ferma si plina de blandete in acelasi timp a fost: "Ai fost fugita din Realitate in Fantazia si ai inteles. ACUM intra in Realitate si salveaza-le pe amandoua, facand iara una."
Multumesc de mesaj, fixeaza exact ceea ce am vazut mai inainte.
Mi-am pus, pe langa aripi, si motoarele lui Shimoda. Tineti-vaaaaaa!

ajnanina spunea...

Mikka

vin si eu!!!!
Realitate, venim :))

Daiana Prundurel spunea...

Luati-ma si pe mine in calatorie:)

Mikka spunea...

Oooooo!
Asta e!
E clar,
O sa facem tabara aia... :))
Sa fie oare o forma de tragere a Fantaziei in Realitate?
WHY NOT?

ajnanina spunea...

Daiana
da, intotdeauna sunt bineveniti cei care infrumuseteaza realitatea si imbogatesc Fantazia :)

Mikka
da, treaba devine serioasa :)

Leo spunea...

Bastian...Mi s-a incretit pielea cand l-am revazut. Cum te joci tu cu mine, Ajnanina... :D

ajnanina spunea...

Leo, eu vreau sa ma joc frumos... sa ne bucuram...
si imi pare rau daca ti-am starnit valuri pe piele :) sau pe sub ea... :)