duminică, 30 august 2009

dulceata. viata are gust...

sursa imagine
aseara, sarbatorind inceperea unui nou proiect impreuna cu... nu spun cine, ca isi cauta inca un nume nou pentru aceasta felie noua de viitor - a mai izbucnit din el inca unul. cu povesti. si nu orice fel de povesti, ci unele cu si despre dulceata. gustul vietii.

mi-am facut inventarul: am un pic de miere, un pic de dulceata de visine, o supa de flori... plus niste resturi de sampanie si frisca - un capital satisfacator pentru noua afacere.

pregatiti-va urechile virtuale, in curand vor fi unse cu povesti despre dulceturi...

14 comentarii:

Darael spunea...

Dulceeeee.... ;)

ajnanina spunea...

da :)
si pentru tine, cu drag...

Mikka spunea...

Foaaaarte satisfacator capital!
Ai pus prima pagina la dulceti... Mmm-mmm...

ajnanina spunea...

Mikka,
intre timp am mai consumat din el...
dar el creste fara ca macar sa-mi dau seama si infloreste la suprafata...
ca si cum ar face exercitii de inflorire...

Geanina Codita spunea...

Dulce postare.
Aştept cu nerăbdare poveştile.

Bine te-am regăsit, draga mea dragă!

Anonim spunea...

te pup cu drag si abia astept sa gust din dulceturile tale!;))))

ajnanina spunea...

Geanina,
bine ai revenit!

curand-curand, borcane peste borcane...
pentru tine, serbet :)

ajnanina spunea...

Karyn,
pupicurile sunt si ele dulci, dar pe ele nu le punem la borcane... le dam pe deasupra...

in curand si tie, dulceata preferata...

flavius spunea...

servus...
minunata asteptare si dulce curiozitate :)
toate cele bune!

ajnanina spunea...

flavius...
pai daca asteptarea e minunata...
riscul e sa nu se lungeasca prea mult, orice dulceata daca e zaharisita isi pierde din farmec.
pana maine sper sa fac macar un borcanel...

Geanina Codita spunea...

Aştept cu nerăbdare ŞERBETUL, draga mea dragă...

Îmbrăţişări peste normă!

ajnanina spunea...

Geanina,
il gasesti la micul dejun de maine...

Călin spunea...

Dulcegării, adică? N-as crede.

ajnanina spunea...

Calin,
nu stiu daca vor fi dulceturi sau dulcegarii. timpul o va arata. deoacamdata inca ma bucur de fructele proaspete, dar cum azi a fost prima zi de toamna...