miercuri, 12 august 2009

in noaptea asta ploua cu stele

pentru cei carora v-au mai ramas dorinte inca neimplinite, in noaptea asta ploua cu stele...
nu, nici o stea a cuiva nu apune in noaptea asta... de fapt, nu sunt stele, ci meteoriti.
pentru ochii nostri, minuni oricum.
sunt pentru toata lumea...
si din belsug...
mi-am starns buchet visele si pentru fiecare stea care cade desupra mea, un vis o sa urce in locul lui.
te astept sa ne intalnim pe cer, privire langa privire, dorinta langa dorinta, implinire langa implinire.

17 comentarii:

gabi spunea...

Sunt alaturi de tine dar cu visele mele !
Multumesc de anunt; am niste proiecte "traznet" ;)
Doamne Ajuta !

ajnanina spunea...

Doamne ajuta,
sa iesim sa le adunam... sau macar sa le privim... :)

prea sunt multe conjunturi speciale in ultima vreme, numa bune sa-ti aminteasca ce simplu e sa ceri...

Darael spunea...

O seara frumoasa.

şu spunea...

Oau!M-a impresionat ultima parte...

Cristian Lisandru spunea...

O noapte magică...

ajnanina spunea...

Darael,
e frumoasa, intr-adevar.
cu tine in ea :)

ajnanina spunea...

Su,
o stea pentru tine...

ajnanina spunea...

Cristi, da...
si farmecul e ca toate sunt, fiecare in felul ei...

ajnanina spunea...

pana la urma LE-AM VAZUT! LE-AM VAZUUUUUT!!!!!!
ma culcasem bosumflata, cerul era acoperit de nori.
doar ca, daca nu mi-a placut nici somnul, inainte de a ma culca din nou am mai aruncat o privire afara. cerul parea mai liber, desi stelel abia se vedea.
mi-am fixat privirea pe cele cateva punctulete fixe si am asteptat o vreme.
si dupa ce privirea mi s-a obisnuit am inceput sa le vad.
la incepul le-am crezut iluzii produse de oboseala sau dorinta, dar nu, chiar le-am vazut!!!!

Daiana Prundurel spunea...

A fost innorat...Chgiar daca nu le-am vazut, stiu ca ele au fost acolo, sus , dincolo de nori, implinindu-ne visele si dorintele. Mi-e dor de tine Janina, mea:)Ne-am intors de la Salina dar ...evident...asa cum ma stii, plec din nou:)Te imbratisez cu drag, D

Mikka spunea...

Nu le-am vazut. M-am asezat in tacere, sa insotesc o stea cazatoare.
Pentru ea, nici o dorinta nu mai urmeaza a fi implinta aici. I se deschid portile cerului ingerului care se inalta, in locul ei.
Am amanat o noapte dorintele mele, lasandu-ma sa ii urmez caderea, ca stea, inaltarea, ca inger, in visul meu cel prelungit...
Uneori stelele cad si ne amintesc sa ne traim viata intens, asta in cazul in care uitaseram...

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=LRYA5GCkHCc te pup draga mea!

ajnanina spunea...

Daiana,
tre sa gasim o clipa sa ne vedem...
azi te-am barfit cu fetele...

as vrea sa cunosti niste oameni care te plac inainte de a te cunoaste...
vorbim, sper ca n-ai plecat deja :)

ajnanina spunea...

Mikka,
pentru cateva clipe insotesc si eu...
multumesc de impartasire...

ajnanina spunea...

Karin,
ma bucur ca te ,,vad", multumesc pentru link...
o steluta si pentur tine, indicator al drumului spre Paris :)

ajnanina spunea...

m-am uitat si in seara asta...
nu par sa mai cada.
dar am inceput sa vad liniile care le unesc in constelatii reale sau imaginare...
si mi-am dat seama ce stare grozava iti da privitul in sus...

Anonim spunea...

La mine intre betoane nu s-au vazut. Dar mi-a spus cineva ca pe malul marii a fost o minune sa le privesti... Semn ca nici minunile nu au loc peste tot.