marți, 18 august 2009

farmece...

asa...
se pun cinci picaturi de... si o picatura de... in...
cu acest amestec se unge o lumanare alba...
langa ea se aseaza...
si...

(reteta completa aici)
.
poti sa-mi explici si mie cum am ajuns in seara asta la tine?
nu, nu i-as spune, doar ca privirea cu un colt de zambet imi aluneca spre lumanarea aprinsa, iar el imi surprinde privirea.
vrei sa spui ca...?
eu? nu....
nu era mai simplu sa dai un telefon?
ii arunc o privire jignita si ii arat usa: daca tu crezi ca eu te-am chemat...
izbucneste in ras si da sa stinga lumanarea. nu, nu poate, oricat ar incerca, cu fiecare suflu spre flacare parfumul se inteteste, asa ca isi intoarce buzele catre mine...

12 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

"izbucneste in ras si da sa stinga lumanarea. nu, nu poate, oricat ar incerca, cu fiecare suflu spre flacare parfumul se inteteste, asa ca isi intoarce buzele catre mine..." - desfătare în cuvinte... Tare frumos...

ajnanina spunea...

da, Cristi, asa sunt facute farmecele... :)

giulia spunea...

scrii foarte frumos

ajnanina spunea...

bine ai venit, Giulia, multumesc de vizita si de apreciere...
am trecut pe la tine si imi plac si mie mult desenele tale si fotografiile pe care le faci...

Mikka spunea...

Gata. Diseara ma fac fermecatoare.
O sa tintesc ceva mai departe de capatul strazii...

ajnanina spunea...

Mikka,
fie ca suflul aromat al luminii calde sa urce pana in varful muntelui :))

Leo spunea...

Bine te-am gasit frumoasa fermecatoare ! Imi place ca lasi loc de interpretari, dar, daca intreg tabloul implica niste buze, eu ma las fermecata ! :)

ajnanina spunea...

Leo, dragule...
bine ai revenit...
loc e cat cuprinde, fantasmele cat ar fi de mari se retrag din fatza realitati... :))

Loredana spunea...

ce frumoase sunt farmecele de iubire!

ajnanina spunea...

Loredana,
da, chiar pregatirea lor te umple de vraja... dar cand se si implinesc... :)

Anonim spunea...

Am vazut un farmec. Da...

ajnanina spunea...

bl000g,
fii pe faza, ca mai urmeaza :)))