sâmbătă, 30 ianuarie 2010

la pascut


maine imi duc inima la pascut si adapat. de cand i-am promis asta (nu ca ar fi fost mai cuminte sau altceva, pur si simplu am vrut sa-i fac o bucurie) se tot foieste curioasa in cosuletul ei de coaste. s-a plictisit si ea, saraca, de fast-food, in ultima vreme rar a mai avut ceva bun de mancare.
va povestesc cand ne intoarcem :)
later edit:
am fost si ne-am intors bine dispuse. eu, un pic rusinata; crezusem ca eu sunt cea care-si scoate inima in lesa la plimbare. iar ea, doar pentru ca a avut un pic de spatiu-timp sa se desfasoare, s-a aratat, imensa, ca luna plina. plina de de toate, de toate contrariile in aproape-armonie. si distrandu-se bine cand i-am spus cum o vedeam eu de fapt.
multumesc, Ramona!

2 comentarii:

DOAR NOI spunea...

Hraneste-o cu verde... optimism... bucurie si fericire...si incredere!
Va astept sa-mi povestiti!

ajnanina spunea...

DoarTu,
ne-am intors, si ne-am distrat bine... nu se poate povesti, trebuie sa experimentezi!
mai mult, cand ne vedem.