miercuri, 17 septembrie 2008

sunt un animal

(zilele trecute am citit pe alte bloguri cuvinte de dor pentru animalul pur si pierdut din noi .... si mi-am amintit si eu vorbe mai vechi...)

Gânduri, turmă de fulgere
Aşezate blând, rumegând, luminând
Vorbe, tulbure scurgere
Când de turmă se rupe vre-un gând

Salturi – durerea aproape
Când nu poţi să crezi că-i aşa
Sufletul – abur pe ape
Când boturi se-apleacă să bea

Privirile – umede şoapte
Când taine pe seară se – aud
Iubirile – drumuri în noapte
Ce poartă turma spre sud.

Un comentariu:

Maria Berg spunea...

Intr-un mod foarte ciudat...acum cateva zile am avut o experienta care m-a facut sa ma simt dintr-o data parte a intregului, a creatiei... am simtit un fior de bucurie si o inexplicabila mandrie ca "sunt un animal"
foarte, foarte frumos....