marți, 26 mai 2009

aici


8 comentarii:

Mikka spunea...

Ai, ma, Jeanineeeeeee!
Ce-mi faci?
Unde e "Aici" asta? O sa-mi zici ca "aici" si eu o sa zic ca nu vad...
Aici este, intr-adevar! Locul ala de cafea si ceai si zile de minune! Nu ma las pana nu-mi spui tot-tot-tot...
Este EXACT casa mea.
Gata!nu mai fac nimic, doar stau in ea si gata!

ajnanina spunea...

Mikka,
a ta e/ va fi mai frumoasa.
aceasta de aici e goala, e doar cochilia a ceea ce a fost candva.
singurele urme de viata sunt muscatele.

desi locul merita sa te muti acolo :)

ajnanina spunea...

Mugur,
da, e Muzeul Satului de la Bran.

Orry spunea...

cata liniste emana locul asta! ... "acasa" ca acolo vreau si eu! :)

ajnanina spunea...

Orianda,
da, acasa e linistea ...

si casele vechi dau adesea senzatia de ,,acasa" pentr uca se simte ca au fost locuite, ca stiu sa adaposteasca si sa ocroteasca :)

gabi spunea...

Si eu vreau acolo :) Aduce mult cu bucuria copilariei mele de la bunici.
Super senzatie :)

ajnanina spunea...

Gabi,
o idee ar fi sa ne intalnim la Muzeul Satului :)

gabi spunea...

Daaaaa....
super !
:)