marți, 2 iunie 2009

initieri - V

din cand in cand ma duc la poarta din spate sa le duc ceaiul celor care asteapta o atingere. le mai povestesc despre ceea ce am mai invatat. unii ma asculta neincrezatori, altii rautaciosi. si totusi, de fiecare data imi cer sa le povestesc.
uneori, povestesc si ei. povestea preferata a fiecaruia incepe: pe vremea cand aveam inima...
sau: atunci cand credeam in dragoste...
m-au intrebat: ,,tu in ce mod ai iubit pana cand ai renuntat la inima?"
am stat sa ma gandesc, nu-mi pusesem niciodata asa problema. nu prea aveam chef sa vorbesc despre cum era inainte.
am raspuns cu jumatate de gura: ,,pai... am facut prajituri". nu m-au mai intrebat altceva.

14 comentarii:

Călin spunea...

E naşpa fără inimă, cred, n-aş vrea să încerc asta. Oricum, răspunsul moromeţian al personajului tău face toţi banii!

ajnanina spunea...

:))
personajul meu e tanar si fraier... avea, da nu stia :))

bune si prajiturile cand te doare ce zici ca n-ai :) cu masura insa ...

gabi spunea...

Da,
bune si prajiturile, copile :)
N-o sa te menajez si-o sa-ti spun ca inima era cea mai importanta piesa din sistemul viu :P
Cand ai lasat-o in amnezie, tu dupa ce te ghidai ? In fine...nu-mi raspunde la asta ci la alta : daca istoria se repeta ? (Doamne fereste)
:) Pup fruntica de impaciuire.

Mugur spunea...

Asa cum spunea si Calin, si eu cred ca e naspa fara inima... E bine totusi sa nu renuntam la ce avem :)

ajnanina spunea...

Gabi,
sper, cum am sperat de fiecare data :) ca istoria ramane istorie.

dupa ce m-am ghidat? pai simplu, dupa tornada...
cand am intrat in acea imensa vata de zahar nu stiam ca voi iesi fara inima. imi doream doar explozia :)

ajnanina spunea...

Mugur,
asa e.
acum am si stiu asta. nu trebuie sa dau cu parul ca sa simt.
ceva e mai viu ca altadata.
cred ca a meritat experienta.

Mikka spunea...

Offf, ma, cum ar spune SkyRain...
Ai facut prajituri... Oferind tuturor, pana cand...
Obosise inima de asteptat "pana cand"...
Offfffffff, maaaaaaaaa!

Hai acuma la dans!

ACUM conteaza asta!

ajnanina spunea...

eh, ce-a fost a fost!
a meritat, fac prajituri bune si acum.
dansez deja :)

Mikka spunea...

Oho, si inca cum! Ce frumos dansezi!

Candva o sa te rog sa faci prajituri si o sa mancam cu pofta, o sa ne bucuram si o sa radem. Asa!

gabi spunea...

Janine,
iubirea e in sufletul nostru si nu depinde in niciun fel de ceea ce ni se ofera sau nu. Eu sau altul ne ofileam de o mie de ori daca depindeam de acest raspuns.

ajnanina spunea...

Gabi,
da, e in sufletul nostru.
de ceea ce ni se ofera sau nu depinde cat o constientizam, sau cat de mult uitam de ea.

gabi spunea...

...nici macar de atat :)
poate ca n-ai prins ideea cum trebe', dar iti mai povestec eu ;)
...in sensul in care nu depindem de ceea ce primim - atunci cand vorbim de neconditionari :)

ajnanina spunea...

Gabi,
se prea poate :)
important e ca fiecare are senzatia ca are dreptate :)

imi place sa-l citez pe A de Saint-Exupery: ,,doar un limbaj insuficient ii opune pe oameni unii altora, caci dorintele lor nu difera"

o noapte minunata cu implinirea dorintelor :)

gabi spunea...

Am inteles ce zici :)
Cu totii suntem interesanti si minunati :) si n-are nicio importanta ca fiecare are senzatia ca are dreptate, parol ;)

Limbajul si gandirea mea se inspira din invataturile orientale si daca le dau ascultare inseamna ca mie mi se potrivesc :)
Doamne ajuta !